dinsdag 12 januari 2010

Een goede start!

De Opening Session verliep zeer goed en de receptie achteraf was gezellig. Cast A’10 bestaat echt uit heel leuke mensen en het ziet ernaar uit dat we een sterke groep gaan worden. Vandaag, de eerste “echte” dag, verliep dan ook zeer vlot. We hadden onze eerste lessen, psychologische sessies en zelfs al een uur repetitie om de nieuwe studenten een voorsmaakje te geven van de show. Er zijn nieuwe, heel leuke nummers in de show en ik kijk er al naar uit weer uren te staan dansen. Niet alleen omdat ik nu ontdekt heb dat dat echt een passie is van mij, maar ook omdat er, na drie maand stilliggen door mijn gebroken, wat vetmassa is bijgekomen dat er dringend weer afmag.

Maar voor de vele dansworkshops er weer aankomen, is het morgen eerst tijd voor de gevreesde “modules” (lees: audities-die-we-geen-audities-willen-noemen-want-anders-klinkt-het-te-griezelig). Dus kruip ik maar op tijd in bed, zodat ik morgen scherp sta om het beste van mezelf te geven. Maar voor ik dat doe, wou ik nog snel even iedereen bedanken die nu reeds een dag heeft gekocht. Ik had niet durven hopen dat mijn “Koop de dag!” idee zo snel zou aanslaan. Echt heel erg bedankt! Check jullie naam op de kalender, die jullie vinden door op de “Koop de dag!” link te klikken. Zo weten diegenen die een dag willen kopen nu welke dagen er niet meer beschikbaar zijn. Ik herhaal nog eens dat suggesties ook altijd welkom zijn. En nu: Bedtime!

1 opmerking:

  1. Dat ziet er goed naar uit! Je gaat terugkomen met nog meer vrienden. En ik had gelijk hè. Er zijn al veel dagen verkocht! x Lynn

    BeantwoordenVerwijderen